DSA scénář verze 3.30, (c)2000 JMENO=Vězeň číslo 163 START=Cela MAXITEMS=99 INTROTEXT= Píše se rok 2350. Nacházíme se na planetě Narin, jediné oběžnici hvězdy Delta, souhvězdí Kozoroh. Planeta je pustá, život tu nikdy neexistoval, zato je tu spousta nerostných surovin. Jediná stopa člověka je těžební stanice, spojená s věznicí. Panují tu hrozné podmínky, jak pro vězně, tak pro dozorce. Ten, kdo z toho všeho těží, je tvůj šéf Harold Moneylup. Dnes jsi se konečně rozhodl říct mu, co si o něm myslíš. Nepřijal to právě s klidem. Vyrazil tě na hodinu a do zítřejšího příletu transportní lodi tě nechal zavřít do jedné z nejhorších cel. Noc strávená ve věznici není ve srovnání se standardními ubikacemi zaměstnanců až tak strašná. Ráno ses probudil dost pozdě, bylo divné, že tě nepřišel nikdo vzbudit. Zavolals na dozorce, ale odpovědí ti byla jen ozvěna... PLAY(Intro); PLAYMID(MIntro); * SOUND=1 MUSIC=1 CYKLUSINTERVAL=200 ms CYKLUSAKTIVNI=0 NOVEOKNO=Cela KAM=do cely PLAY(2Pcela) NAZEVWAV=NOcela ROZHLEDNI= Stojíš v malé, temné, avšak poměrně moderní cele. Stěny jsou kryty umělohmotovými deskami, není tu okno, jen otvor klimatizace. Jedna stěna je zamřížovaná a vede na chodbu. Z nábytku je tu pouze postel. PLAY(RZHcela); * PRICHOD= STOPMID; * ODCHOD= * PREDMETY= Postel Mříže[1] * SKLADBY= MCela * NOVEOKNO=Důlní_prostor[1] KAM=do důlního prostoru PLAY(2Pdůlníprostor) NAZEVWAV=NOdůlníprostor ROZHLEDNI= Důlní prostor tvoří chodba, nahrubo vytesaná ve skále. Podlahu pokrývá vrstva bláta, chladný vzduch je prosycen jemnou mlhou. Světlo na stropě chodbu osvětluje do hloubky několika metrů. Dál se jít nedá, neboť tunel uzavírá odstavený blok vrtné soupravy. PLAY(RZHdůlníprostor1); * PRICHOD= STOPMID; * CESTY= Rampa * PREDMETY= Bahno * SKLADBY= MSklad * NOVEOKNO=Důlní_prostor[2] KAM=do důlního prostoru PLAY(2Pdůlníprostor) NAZEVWAV=NOdůlníprostor ROZHLEDNI= Nacházíš se v tunelu, kde ještě před pár hodinami probíhala těžba. Cestu uzavírá odstavený blok vrtné soupravy, z něhož sálá intenzivní žár, takže se nedá přiblížit. Můžeš jít jedině zpátky na rampu. PLAY(RZHdůlníprostor2); * PRICHOD= STOPMID; * CESTY= Rampa * PREDMETY= Těžební_stroj[1] Požární_čidlo * SKLADBY= MSklad * NOVEOKNO=Hangár KAM=k hangáru PLAY(2Phangár) NAZEVWAV=NOhangár ROZHLEDNI= [C10=0]Hangár se tyčí vysoko k obloze. Zaparkovals v jeho stínu před širokými ocelovými vraty. Vrata jsou zavřená a nevidíš žádný způsob jak je otevřít. Můžeš se jedině vrátit do vozidla. PLAY(RZHhangár); [ELSE] Hangár je nyní otevřen. Stojí v něm loď, připravená ke startu. PLAY(RZHhangár2); * PRICHOD= STOPMID; * CESTY= Vozidlo * PREDMETY= Vrata[2] * SKLADBY= MHangar * NOVEOKNO=Chodba KAM=do chodby PLAY(2Pchodba) NAZEVWAV=NOchodba ROZHLEDNI= Po obou stranách chodby jsou umístěny cely. Na jednom konci chodby je vchod do sprch, na protějším je stanoviště hlídek, oddělené silnou mříží. U stěny stojí vozík na rozvážení jídla, na stropě visí kamera. Můžeš jít zpět do své cely nebo do umývárny. PLAY(RZHchodba); * PRICHOD= STOPMID; * ODCHOD= SET(P01,0); * CESTY= Cela Umývárna * PREDMETY= Jídlo[1] Vozík_s_jídlem Ovládací_pult[1] Kamera[2] * SKLADBY= MChodba * NOVEOKNO=Kuchyně KAM=do kuchyně PLAY(2Pkuchyně) NAZEVWAV=NOkuchyně ROZHLEDNI= V kuchyni je cítit libá vůně včerejší večeře. Uprostřed stojí velký plynový sporák, perfektně čistý. Žádný jiný východ tu není, můžeš jít jen zpátky na chodbu k obytnému sektoru. PLAY(RZHkuchyně); * PRICHOD= STOPMID; * CESTY= Obytný_sektor * PREDMETY= Sporák[1] Kanystr[1] * SKLADBY= MKuchyne * NOVEOKNO=Laboratoř KAM=do laboratoře PLAY(2Plaboratoř) NAZEVWAV=NOlaboratoř ROZHLEDNI= Při tvém vstupu se světla rozzáří a osvětlí dlouhý vykachličkovaný stůl, prázdný, až na klec s velkou bílou krysou. Dá se jít jen zpět do chodby k obytnému sektoru. PLAY(RZHlaboratoř); * PRICHOD= STOPMID; * CESTY= Obytný_sektor * PREDMETY= Zkumavka Krysa[1] Klec[1] * SKLADBY= MLaborator * NOVEOKNO=Obytný_sektor KAM=do obytného sektoru PLAY(2Pobytnýsektor) NAZEVWAV=NOobytnýsektor ROZHLEDNI= Jdeš chodbou, která vede k ubikacím. Po pravé straně máš dveře vedoucí do kuchyně, prosklené dveře vlevo vedou do biolaboratoře. Ubikace jsou však uzavřeny a dveře jsou zamčené. Můžeš jít tedy buď do laboratoře nebo do kuchyně anebo do vstupní haly. PLAY(RZHobytnýsektor); * PRICHOD= STOPMID; * CESTY= Vstupní_hala Laboratoř Kuchyně * PREDMETY= Dveře * SKLADBY= MObytnySektor * NOVEOKNO=Prostor_kabeláže KAM=do prostoru kabeláže PLAY(2Pprostorkabeláže) NAZEVWAV=NOprostorkabeláže ROZHLEDNI= Žebřík vede do malého prostoru nad stropem. Všude kolem jsou kabely, když nepočítáme bednu s pojistkami. Můžeš jít pouze zpátky dolů po žebříku. PLAY(RZHprostorkabeláže); * PRICHOD= STOPMID; * CESTY= Stanoviště_hlídky * PREDMETY= Drát Skříň_s_pojistkami Kabely * SKLADBY= MKabely * NOVEOKNO=Rampa KAM=na rampu PLAY(2Prampa) NAZEVWAV=NOrampa ROZHLEDNI= Rampu tvoří dlouhá betonová rozjezdová dráha, na jejímž konci jsou masivní ocelová vrata, a spousta kójí pro dopravní stroje. Všechny jsou prázdné až na jednu - v ní je staré terénní vozidlo. Vede odtud také cesta k důlnímu prostoru. PLAY(RZHrampa); * PRICHOD= STOPMID; * CESTY= Vstupní_hala Důlní_prostor[2] * PREDMETY= Terénní_vozidlo Vrata[1] * SKLADBY= MRampa * NOVEOKNO=Skald KAM=do skladu PLAY(2Psklad) NAZEVWAV=NOsklad ROZHLEDNI= Skald je dlouhá, úzká a temná místnost, z obou stran má regály. Ty jsou teď až na pár drobností prázdné. Všechny zbraně, co tu obvykle bývají, jsou pryč. Dá se odtud jít jen zpátky do velína. PLAY(RZHsklad); * PRICHOD= STOPMID; * CESTY= Velín * PREDMETY= Infrabrýle Nylonové_lano Skafandr * SKLADBY= MSklad * NOVEOKNO=Stanoviště_hlídky KAM=na stanoviště hlídky PLAY(2Pstanovištěhlídky) NAZEVWAV=NOstanovištěhlídky ROZHLEDNI= Stanoviště tvoří nevelká místnost. Celou jednu stěnu tvoří ovládací pult, nad ním je ve stropě otvor, zřejmě vede do prostoru kabeláže. Není tu žádný východ, jen transportní plošina v rohu. Můžeš jít do chodby nebo po žebříku do prostoru kabeláže. PLAY(RZHstanoviště); * PRICHOD= STOPMID; * CESTY= Chodba Prostor_kabeláže * PREDMETY= Transportní_plošina Žebřík Ovládací_pult[2] * SKLADBY= MStanoviste * NOVEOKNO=Umývárna KAM=do umývárny PLAY(2Pumývárna) NAZEVWAV=NOumývárna ROZHLEDNI= Umývárna je dost rozlehlá. U stěny stojí řada skříněk na oblečení, naproti jsou sprchy. Žádný východ tu není, dá se jít pouze zpátky do chodby. PLAY(RZHumývárna); * PRICHOD= STOPMID; * CESTY= Chodba * PREDMETY= Mop[1] Skříňky[1] Sprchy * SKLADBY= MUmyvarna * NOVEOKNO=Velín KAM=do velína PLAY(2Pvelín) NAZEVWAV=NOvelín ROZHLEDNI= Jsi ve velínu budovy. Jednou částí přechází místnost do prosklené kukaně, ze které je vidět celá vstupní hala. Dlaší část sousedí se skladem. U jedné stěny je velký panel s terminálem počítače. Na stěně visí hodiny. Můžeš jít do skladu nebo dolů do haly. PLAY(RZHvelín); * PRICHOD= STOPMID; * CESTY= Vstupní_hala Skald * PREDMETY= Počítač Hodiny * SKLADBY= MVelin * NOVEOKNO=Vozidlo KAM=do vozidla PLAY(2Pvozidlo) NAZEVWAV=NOvozidlo ROZHLEDNI= Jedeš v terénním vozidle po kamenité cestě. Všude kolem se do dáli táhnou nekonečné pláně pustého kamení. Na východním obzoru se rýsuje výzkumná geologická stanice, kousek od ní je přidružený hangár s jednomístnými raketami. PLAY(RZHvozidlo); * PRICHOD= STOPMID; * CESTY= Rampa Hangár Výzkumná_stanice * SKLADBY= MVozidlo * NOVEOKNO=Vstupní_hala KAM=do vstupní haly PLAY(2Pvstupníhala) NAZEVWAV=NOvstupníhala ROZHLEDNI= Hala je veliká. Jedna stěna je prosklená a vede ven. Na opačném konci haly je chodba, vedoucí k venkovní rampě. Vedle transportní plošiny, na které stojíš, jsou dvoje pancéřové dveře a mezi nimi kontrolní panel. Na stěně visí monitor. Můžeš jít k rampě. PLAY(RZHvstupníhala); * PRICHOD= STOPMID; * CESTY= Rampa * PREDMETY= Transportní_plošina Monitor[1] Levé_dveře Pravé_dveře Kontrolní_panel Prosklenná_stěna * SKLADBY= MHala * NOVEOKNO=Výzkumná_stanice KAM=ke stanici PLAY(2Pstanice) NAZEVWAV=NOstanice ROZHLEDNI= Stanice je určena pro krátkodobý pobyt jednoho člověka a podle toho také vypadá. Není tu nic, jen široký ovládací pult se spoustou přístrojů a pár nerostných vzorků. Odtud se dá jít pouze zpátky do vozidla. PLAY(RZHstanice); * PRICHOD= STOPMID; * CESTY= Vozidlo * PREDMETY= Kámen Řídicí_pult[1] * SKLADBY= MStanice * NOVYPREDMET=Bahno CO=bahno PLAY(4Pbahno) NAZEVWAV=NPbahno PROZKOUMEJ= Pokrývá podlahu tunelu ve vrstvě dobrých pěti centimetrů. Je to následek tvého simulovaného požáru. PLAY(PZKbahno); [FIRST]V bahně jsi našel zapadený malý poznámkový blok. ADD(A,Blok); PLAY(FNDblok); * VEZMI= Je příliš řídké a hnusné. PLAY(VZMbahno); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Balíček CO=balíček PLAY(4Pbalíček) NAZEVWAV=NPbalíček PROZKOUMEJ= Je zabalený v hnědém papíru, zřejmě adresovaný některému z vězňů. PLAY(PZKbalíček); * POUZIJ= Roztrhl jsi balíček a našel v něm krabičku cigaret a zapalovač. PLAY(POUZbalíček); REM(A,Balíček); REM(C,Balíček); ADD(A,Cigarety); ADD(A,Zapalovač); * VZIT=1 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Blok CO=blok PLAY(4Pblok) NAZEVWAV=NPblok PROZKOUMEJ= Malý opotřebovaný zápisník, na prvním listu je napsáno číslo 63051. PLAY(PZKblok); * VZIT=1 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Cigarety CO=cigarety PLAY(4Pcigarety) NAZEVWAV=NPcigarety PROZKOUMEJ= Levná značka bez filtrů. PLAY(PZKcigarety); * POUZIJ= Nekouříš. PLAY(POUZcigarety); * VZIT=1 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Drát CO=drát NAZEVWAV=NPdrát PROZKOUMEJ= Kousek měděného drátu s izolací. PLAY(PZKdrát); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Dveře CO=dveře PLAY(4Pdveře) NAZEVWAV=NPdveře PROZKOUMEJ= Mají bezpečnostní pojistku - nedají se otevřít. PLAY(PZKdveře); * POUZIJ= Jsou zamčené. PLAY(POUZdveře2); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Hodiny CO=hodiny PLAY(4Phodiny) NAZEVWAV=NPhodiny PROZKOUMEJ= Ukazují 7:23, ale při bližším pohledu si všimneš, že stojí. PLAY(PZKhodiny); * VEZMI= Nejdou sejmout se zdi. PLAY(VZMhodiny); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Infrabrýle CO=infrabrýle PLAY(4Pinfrabrýle) NAZEVWAV=NPinfrabrýle PROZKOUMEJ= Fungují dobře, baterie v nich jsou zcela netknuté. PLAY(PZKinfrabrýle); * POUZIJ= [%1=Vrata[2]] Infrabrýlemi jsi uviděl na zastíněných dveřích hangáru číslo 2719. PLAY(POUZinfrabrýle); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Jídlo[1] CO=jídlo PLAY(4Pjídlo) NAZEVWAV=NPjídlo PROZKOUMEJ= Miska jakési masové kaše nevábného vzhledu. PLAY(PZKjídlo1); * POUZIJ= [IN(A,Sporák[2])] Ohřál jsi jídlo na sporáku. REM(A,Jídlo[1]); REM(C,Jídlo[1]); ADD(A,Jídlo[2]); PLAY(POUZjídlo3); [ELSE] Nemáš zrovna chuť. PLAY(POUZjídlo); * VZIT=1 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Jídlo[2] CO=jídlo PLAY(4Pjídlo) NAZEVWAV=NPjídlo PROZKOUMEJ= Ani teď se vzhled příliš nezlepšil, ale docela dobře to voní. PLAY(PZKjídlo2); * POUZIJ= [IN(A,Krysa[1])] Položil jsi jídlo před klec. Krysa ihned přiběhla a začala hladově čenichat. REM(A,Krysa[1]); ADD(A,Krysa[3]); PLAY(POUZjídlo2); [ELSE] Nemáš zrovna chuť. PLAY(POUZjídlo); * VZIT=1 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Kabely CO=kabely PLAY(4Pkabely) NAZEVWAV=NPkabely PROZKOUMEJ= Svazky různobarevných drátů, vedou odshora dolů. PLAY(PZKkabely); [FIRST]Za kabely jsi našel zapadený malý klíček. ADD(A,Klíček); PLAY(FNDklíček); * VEZMI= Dotkl jsi se jednoho kabelu, ale hned jsi dostal ránu proudem. PLAY(VZMkabely); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Kámen CO=kámen PLAY(4Pkámen) NAZEVWAV=NPkámen PROZKOUMEJ= Geologický vzorek, pro odborníka jistě velice cenný. PLAY(PZKkámen); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Kamera[1] CO=kameru PLAY(4Pkamera) NAZEVWAV=NPkamera PROZKOUMEJ= Není zapojená, proto nemůže fungovat. Jinak je v dobrém stavu. PLAY(PZKkamera1); * POUZIJ= [%1=Monitor[2]] Zapojil jsi kameru do monitoru. REM(C,Kamera[1]); REM(A,Kamera[1]); ADD(A,Kamera[3]); PLAY(POUZkamera); [%1=Monitor[1]] Není zapnutý. PLAY(POUZkamera2); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Kamera[2] CO=kamera PLAY(4Pkamera) NAZEVWAV=NPkamera PROZKOUMEJ= Je umístěna tak, aby zabírala celou chodbu. PLAY(PZKkamera2); * VEZMI= [P01=0]Nedosáhneš na ni. PLAY(VZMkamera1); [P01=1;P04=0]Stále na ni nedosáhneš. PLAY(VZMkamera2); [P01=1;P04=1]Je zavěšena ke stropu. PLAY(VZMkamera3); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Kamera[3] CO=kameru PLAY(4Pkamera) NAZEVWAV=NPkamera PROZKOUMEJ= Je zapojená do monitoru, na něm se ukazuje, co kamera právě zabírá. PLAY(PZKkamera3); * VEZMI= Odpojil jsi kameru od monitoru. PLAY(VZMkamera4); REM(A,Kamera[3]); ADD(C,Kamera[1]); * POUZIJ= [%1=Papírek] Zaostřils na papírek a zvětšil obraz na monitoru. Podařilo se ti přečíst číslo na papírku: 37664. PLAY(POUZkamera3); * VZIT=0 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Kanystr[1] CO=kanystr PLAY(4Pkanystr) NAZEVWAV=NPkanystr PROZKOUMEJ= Je plný benzínu. PLAY(PZKkanystr2); * POUZIJ= [%1=Terénní_vozidlo; P08=1] Nalil jsi benzín do vozidla. EXCH(Kanystr[1],Kanystr[2]); SET(P06,1); PLAY(POUZkanystr2); [%1=Mop[1]] Nalil jsi trochu benzínu na konec mopu. EXCH(Mop[1],Mop[2]); PLAY(POUZkanystr3); [%1=Mop[2]] To nebyl nejlepší nápad, benzín hned vybuchl. PLAY(POUZkanystr1); WAIT; PLAY(end1); PLAYMID(MEnd); LOSE; * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Kanystr[2] CO=kanystr PLAY(4Pkanystr) NAZEVWAV=NPkanystr PROZKOUMEJ= Je cítit benzínem, ale jinak je zcela prázdný. PLAY(PZKkanystr1); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Klec[1] CO=klec PLAY(4Pklec) NAZEVWAV=NPklec PROZKOUMEJ= Pletivo je husté, krysa nemá šanci uniknout. PLAY(PZKklec1); * VEZMI= Klec se vzít nedá, je připevněna ke stolu. PLAY(VZMklec); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Klec[2] CO=klec PLAY(4Pklec) NAZEVWAV=NPklec PROZKOUMEJ= Trčí z ní cáry rozpilovaného pletiva. PLAY(PZKklec2); * VEZMI= Klec se vzít nedá, je připevněna ke stolu. PLAY(VZMklec); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Klíček CO=klíčekPLAY(4Pklíček) NAZEVWAV=NPklíček PROZKOUMEJ= Malý klíček s hliníkovou visačkou. PLAY(PZKklíček); * POUZIJ= [%1=Skříňky[1]]Vyzkoušel jsi klíček na všechny skříňky a jednu se ti podařilo odemčít. Byla v ní uniforma dozorce. PLAY(POUZskříňky); EXCH(Skříňky[1],Skříňky[2]); Add(A,Uniforma); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Klíčky CO=klíčky PLAY(4Pklíčky) NAZEVWAV=NPklíčky PROZKOUMEJ= Tři klíčky na kovovém kroužku, jeden je kratší než ostatní. PLAY(PZKklíčky); * POUZIJ= [%1=Terénní_vozidlo; P08=0] Odemknul jsi nádrž vozidla. SET(P08,1); PLAY(POUZklíčky); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Kontrolní_panel CO=kontrolní panel PLAY(4Ppanel) NAZEVWAV=NPpanel PROZKOUMEJ= Má otvor pro vstupní kartu a číselník na zadání kódu. PLAY(PZKpanel); * POUZIJ= Vlož číselnou kombinaci: PLAY(POUZpanel); READ(S00); [S00=37664; C00=1; IN(A,Levé_dveře)] Levé dveře se otevřely. ADDCS(A,Obytný_sektor); REM(A,Levé_dveře); PLAY(POUZlevédveře); [S00=15036; C00=2; IN(A,Pravé_dveře)] Pravé dveře se otevřely. ADDCS(A,Velín); REM(A,Pravé_dveře); PLAY(POUZpravédveře); [S00=0; C00=1] Vyjmul jsi kartu z panelu. ADD(C,Modrá_vstupní_karta); SET(C00,0); PLAY(POUZpanelV); [S00=0; C00=2] Vyjmul jsi kartu z panelu. ADD(C,Zelená_vstupní_karta); SET(C00,0); PLAY(POUZpanelV); [S00=0; C00=3] Vyjmul jsi kartu z panelu. ADD(C,Žlutá_vstupní_karta); SET(C00,0); PLAY(POUZpanelV); [ELSE] Nic se nestalo. PLAY(POUZřídicípult1); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Krysa[1] CO=krysu PLAY(4Pkrysa) NAZEVWAV=NPkrysa PROZKOUMEJ= Velká bílá krysa, určená k laboratorním pokusům. Cosi okusuje. PLAY(PZKkrysa1); * VEZMI= Nedosáhneš na ni, je zalezlá vzadu v rohu. PLAY(VZMkrysa1); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Krysa[2] CO=krysu PLAY(4Pkrysa) NAZEVWAV=NPkrysa PROZKOUMEJ= Je docela mrtvá. PLAY(PZKkrysa2); [P12=0;IN(A,Klec[1])] Pod mrtvou krysou leží zelená vstupní karta. SET(P12,1); ADD(A,Zelená_vstupní_karta[2]); PLAY(FNDzelenákarta); [P12=0;IN(A,Klec[2])] Pod mrtvou krysou leží zelená vstupní karta. SET(P12,1); ADD(A,Zelená_vstupní_karta); PLAY(FNDzelenákarta); * VEZMI= No fuj! PLAY(VZMkrysa2); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Krysa[3] CO=krysu PLAY(4Pkrysa) NAZEVWAV=NPkrysa PROZKOUMEJ= Hladově čenichá, zřejmě už dlouho nedostala nažrat. PLAY(PZKkrysa3); [P12=0] Poznal jsi, že to, co krysa okusuje, je zelená vstupní karta. SET(P12,1); ADD(A,Zelená_vstupní_karta[2]); PLAY(FNDzelenákarta2); * VEZMI= Krysa tě bleskurychle kousla. Rychle ucukneš. PLAY(VZMkrysa3); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Levé_dveře CO=levé dveře PLAY(4Plevédveře) NAZEVWAV=NPlevédveře PROZKOUMEJ= Pevné dveře kryté bakelitem. Vedou do obytného sektoru. PLAY(PZKlevédveře); * POUZIJ= Nedají se otevřít. PLAY(POUZdveře); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Loď CO=loď PLAY(4Ploď) NAZEVWAV=NPloď PROZKOUMEJ= Úplně nová vesmírná loď, připravená ke startu. PLAY(PZKloď); * POUZIJ= PLAY(POUZloď); WAIT; PLAY(end2); PLAYMID(MOutro); REMMID(Hangár,*); Vyrazil jsi k obloze doslova v poslední chvíli, poněvadž sotva jsi proletěl ionosférou, objevil se asteroid. Minul jsi ho taktak, a pak už jsi jen sledoval, jak ohromná masa kamene dopadá na opuštěnou základnu. Byla to strašlivá podívaná, zvlášť při představě, že jsi se mohl v hořících troskách právě nacházet i ty. Teď ale sedíš v nové, špičkově vybavené kosmické lodi, která byla oficiálně prohlášena za zničenou, a sám jsi v nejlepším případě nezvěstný. Když o tom tak přemýšlíš, k této planětě už tě nic nepoutalo. Situace docela zajímavá. Je jen na tobě, co s tím uděláš... WIN; * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Modrá_vstupní_karta CO=modrou vstupní kartu PLAY(4Pmodrákarta) NAZEVWAV=NPmodrákarta PROZKOUMEJ= Tenká karta z umělé hmoty a malou kovovou kontaktní ploškou. PLAY(PZKmodrákarta); * POUZIJ= [%1=Kontrolní_panel; C00=2] EXCH(Modrá_vstupní_karta,Zelená_vstupní_karta); [%1=Kontrolní_panel; C00=3] EXCH(Modrá_vstupní_karta,Žlutá_vstupní_karta); [%1=Kontrolní_panel] Zasunul jsi kartu do otvoru v panelu. REM(C,Modrá_vstupní_karta); REM(A,Modrá_vstupní_karta); SET(C00,1); PLAY(POUZkarta); [%1=Počítač; C01=2] EXCH(Modrá_vstupní_karta,Zelená_vstupní_karta); [%1=Počítač; C01=3] EXCH(Modrá_vstupní_karta,Žlutá_vstupní_karta); [%1=Počítač] Zasunul jsi kartu do správného otvoru v počítači. REM(C,Modrá_vstupní_karta); REM(A,Modrá_vstupní_karta); SET(C01,1); PLAY(POUZkarta2); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Monitor[1] CO=monitor PLAY(4Pmonitor) NAZEVWAV=NPmonitor PROZKOUMEJ= Je vypnutý. PLAY(PZKmonitor1); * VEZMI= Monitor je zabudován ve zdi. PLAY(VZMmonitor); * POUZIJ= Zapnul jsi monitor. EXCH(Monitor[1],Monitor[2]); PLAY(POUZmonitor1); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Monitor[2] CO=monitor PLAY(4Pmonitor) NAZEVWAV=NPmonitor PROZKOUMEJ= Je zapnutý. PLAY(PZKmonitor2); * VEZMI= Monitor je zabudován ve zdi. PLAY(VZMmonitor); * POUZIJ= Vypnul jsi monitor. EXCH(Monitor[2],Monitor[1]); PLAY(POUZmonitor2); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Mop[1] CO=mop PLAY(4Pmop) NAZEVWAV=NPmop PROZKOUMEJ= Docela normální smeták s dlouhou plastovou násadou. PLAY(PZKmop1); * POUZIJ= [%1=Ovládací_pult[1]; P03=0] Podařilo se ti násadou smetáku dosáhnout na tlačítko ovládání dveří. Cesta je volná. SET(P03,1); ADDCS(A,Stanoviště_hlídky); PLAY(POUZovládacípultSX); PLAY(POUZovládacípult1); [%1=Vozík_s_jídlem; P04=1] Posunul jsi smetákem vozík zpátky. SET(P04,0); PLAY(POUZvozík4); [%1=Vozík_s_jídlem; P04=0] Podařilo se ti smetákem posunout vozík po kolejnici. SET(P04,1); PLAY(POUZvozík3); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Mop[2] CO=mop PLAY(4Pmop) NAZEVWAV=NPmop PROZKOUMEJ= Je nasáklý benzínem. PLAY(PZKmop2); * POUZIJ= [%1=Ovládací_pult[1]; P03=0] Podařilo se ti násadou smetáku dosáhnout na tlačítko ovládání dveří. Cesta je volná. SET(P03,1); ADDCS(A,Stanoviště_hlídky); PLAY(POUZovládacípultSX); PLAY(POUZovládacípult1); [%1=Vozík_s_jídlem; P04=1] Posunul jsi smetákem vozík zpátky. SET(P04,0); PLAY(POUZvozík4); [%1=Vozík_s_jídlem; P04=0] Podařilo se ti smetákem posunout vozík po kolejnici. SET(P04,1); PLAY(POUZvozík3); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Mop[3] CO=mop PLAY(4Pmop) NAZEVWAV=NPmop PROZKOUMEJ= Hoří a dost při tom kouří. PLAY(PZKmop3); * POUZIJ= [%1=Ovládací_pult[1]; P03=0] Podařilo se ti násadou smetáku dosáhnout na tlačítko ovládání dveří. Cesta je volná. SET(P03,1); ADDCS(A,Stanoviště_hlídky); PLAY(POUZovládacípultSX); PLAY(POUZovládacípult1); [%1=Vozík_s_jídlem; P04=1] Posunul jsi smetákem vozík zpátky. SET(P04,0); PLAY(POUZvozík4); [%1=Vozík_s_jídlem; P04=0] Podařilo se ti smetákem posunout vozík po kolejnici. SET(P04,1); PLAY(POUZvozík3); [%1=Kanystr[1]] To nebyl nejlepší nápad, benzín hned vybuchl. PLAY(POUZkanystr1); WAIT; PLAY(end1); PLAYMID(MEnd); LOSE; [%1=Požární_čidlo] Přiblížil jsi hořící konec smetáku těsně k čidlu. Vzápětí se spustil požární systém a celý tunel po několik minut smáčela vydatná sprcha. EXCH(Těžební_stroj[1],Těžební_stroj[2]); [%1=Požární_čidlo] REMCS(Rampa,Důlní_prostor[2]); ADDCS(Rampa,Důlní_prostor[1]); TRANS(Důlní_prostor[2],Důlní_prostor[1]); GO(Důlní_prostor[1]); EXCH(Mop[3],Násada); PLAY(POUZčidlo2); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Mříže[1] CO=mříže PLAY(4Pmříže) NAZEVWAV=NPmříže PROZKOUMEJ= Jsou velice pevné, ani s nimi nehneš. PLAY(PZKmříže); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Mříže[2] CO=mříže PLAY(4Pmříže) NAZEVWAV=NPmříže PROZKOUMEJ= Dalo to práci, ale teď už se jimi dá polézt. PLAY(PZKmříže2); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Mýdlo CO=mýdlo PLAY(4Pmýdlo) NAZEVWAV=NPmýdlo PROZKOUMEJ= Kus levného mýdla, značně ztvrdlého. PLAY(PZKmýdlo); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Násada CO=násadu PLAY(4Pnásada) NAZEVWAV=NPnásada PROZKOUMEJ= Násada od mopu je celá ohořelá. PLAY(PZKnásada); * POUZIJ= [%1=Ovládací_pult[1]; P03=0] Podařilo se ti násadou smetáku dosáhnout na tlačítko ovládání dveří. Cesta je volná. SET(P03,1); ADDCS(A,Stanoviště_hlídky); PLAY(POUZovládacípultSX); PLAY(POUZovládacípult1); [%1=Vozík_s_jídlem; P04=1] Posunul jsi smetákem vozík zpátky. SET(P04,0); PLAY(POUZvozík4); [%1=Vozík_s_jídlem; P04=0] Podařilo se ti smetákem posunout vozík po kolejnici. SET(P04,1); PLAY(POUZvozík3); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Nylonové_lano CO=nylonové lano PLAY(4Pnylonovélano) NAZEVWAV=NPnylonovélano PROZKOUMEJ= Je tenké a velice pevné, dlouhé tak deset metrů. PLAY(PZKnylonovélano); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Ovládací_pult[1] CO=ovládací pult PLAY(4Povládacípult) NAZEVWAV=NPovládacípult PROZKOUMEJ= Nejspíš slouží k otvírání cel. Je za mříží, nedá se k němu dostat. PLAY(PZKovládacípult); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Ovládací_pult[2] CO=ovládací pult PLAY(4Povládacípult) NAZEVWAV=NPovládacípult PROZKOUMEJ= Slouží k otvírání a zavírání cel. PLAY(PZKovládacípult2); [FIRST]V jedné zásuvce ovládacího pultu jsi našel pistoli. ADD(A,Pistole); PLAY(FNDpistole); * POUZIJ= [P03=1]Zavřel jsi bránu. SET(P03,0); REMCS(A,Chodba); PLAY(POUZovládacípultSX); PLAY(POUZovládacípult2); [P03=0]Otevřel jsi bránu. SET(P03,1); ADDCS(A,Chodba); PLAY(POUZovládacípultSX); PLAY(POUZovládacípult3); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Papírek CO=papírek PLAY(4Ppapírek) NAZEVWAV=NPpapírek PROZKOUMEJ= Je na něm cosi napsáno, ale tak malým písmem, že to nejde přečíst. PLAY(PZKpapírek); * VEZMI= Nemůžeš ho vzít, je venku, za sklem. PLAY(VZMpapírek); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Pilník CO=pilník PLAY(4Ppilník) NAZEVWAV=NPpilník PROZKOUMEJ= Je na něm vyryt nápis: S POZDRAVEM PŘEDCHOZÍ VĚZEŇ PLAY(PZKpilník); * POUZIJ= [%1=Mříže[1]] Po krátké námaze jsi přepiloval mříže tak, aby se dalo prolézt. ADDCS(A,Chodba); EXCH(Mříže[1],Mříže[2]); PLAY(POUZpilník1); [%1=Klec[1]; IN(A,Krysa[1])] Přepiloval jsi pletivo klece. Krysa okamžitě vyběhla a prokousla ti krční tepnu. PLAY(POUZpilník2); PLAY(POUZkrysa2); WAIT; PLAY(end1); PLAYMID(MEnd); LOSE; [%1=Klec[1]; IN(A,Krysa[3])] Přepiloval jsi pletivo klece. Krysa okamžitě vyběhla a prokousla ti krční tepnu. PLAY(POUZpilník2); PLAY(POUZkrysa2); WAIT; PLAY(end1); PLAYMID(MEnd); LOSE; [%1=Klec[1]; IN(A,Krysa[2])] Přepiloval jsi pletivo klece. EXCH(Klec[1],Klec[2]); PLAY(POUZpilník2); [%1=Klec[1]; P12=1] REM(A,Zelená_vstupní_karta[2]); ADD(A,Zelená_vstupní_karta); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Pistole CO=pistoli PLAY(4Ppistole) NAZEVWAV=NPpistole PROZKOUMEJ= Služební zbraň dozorce. Je nabitá a odjištěná. PLAY(PZKpistole); * POUZIJ= [%1=Krysa[3]] Zastřelil jsi krysu jedinou ranou. EXCH(Krysa[3],Krysa[2]); PLAY(POUZpistole2); [ELSE] Nic jsi nezasáhl. PLAY(POUZpistole1); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Počítač CO=počítač PLAY(4Ppočítač) NAZEVWAV=NPpočítač PROZKOUMEJ= Terminál centrálního počítače budovy. Je v provozu. PLAY(PZKpočítač); * VEZMI= Terminál počítače je součástí celého stolu. PLAY(VZMpočítač); * POUZIJ= [C01=3]Důstojnický kód potvrzen. Mimořádný přístup do systému... Funkce s nižší prioritou jsou blokovány výstražným stupněm 11. [C01=3]Všechna sekundární zařízení komplexu jsou nyní dočasně přístupná. [C01=3]Záznam posledního hlášení: Poplach vyhlášen v 4:07. Určen stupeň ohrožení 1. Evakuace ukončena v 5:41. Pravděpodobný čas dopadu asteroidu: 7:30 +/-30 min. [C01=3]Konec záznamu. PLAY(poc02); [C01=3; P09=0] SET(P09,1); REM(Výzkumná_stanice,Řídicí_pult[1]); ADD(Výzkumná_stanice,Řídicí_pult[2]); [ELSE]Výjimečný stav. Přístup do systému odepřen. PLAY(poc01); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Postel CO=postel PLAY(4Ppostel) NAZEVWAV=NPpostel PROZKOUMEJ= Rozvrzaná kovová postel se špinavou matrací. PLAY(PZKpostel); [FIRST]Pod matrací byl schovaný pilník. ADD(A,Pilník); PLAY(FNDpilník); * VEZMI= Je moc těžká. PLAY(VZMpostel); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Požární_čidlo CO=požární čidlo PLAY(4Ppožárníčidlo) NAZEVWAV=NPpožárníčidlo PROZKOUMEJ= Malý ale citlivý detektor kouře. Kvůli způsobu těžby žhavými hlavicemi nejsou důlní požáry řídkým jevem. PLAY(PZKpožárníčidlo); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Pravé_dveře CO=pravé dveře PLAY(4Ppravédveře) NAZEVWAV=NPpravédveře PROZKOUMEJ= Ještě pevnější než ty levé, nejspíš vedou do důstojnické sekce. PLAY(PZKpravédveře); * POUZIJ= Nedají se otevřít. PLAY(POUZdveře); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Prosklenná_stěna CO=prosklennou stěnu PLAY(4Pstěna) NAZEVWAV=NPstěna PROZKOUMEJ= Je z ní krásný výhled na rozlehlou kamenitou pláň, ozářenou vycházejícím sluncem. Vzhledem k pomalé rotaci planety, bude slunce vycházet ještě několik týdnů. PLAY(PZKstěna); [FIRST]Všiml sis, že za stěnou leží na zemi papírek. ADD(A,Papírek); PLAY(FNDpapírek); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Řídicí_pult[1] CO=řídicí pult PLAY(4Přídicípult) NAZEVWAV=NPřídicípult PROZKOUMEJ= Na jeho displeji bliká nápis: SYSTÉM MIMO. PLAY(PZKřídicípult1); [FIRST]V jedné přihrádce jsi našel žlutou vstupní kartu! ADD(A,Žlutá_vstupní_karta);PLAY(FNDžlutákarta); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Řídicí_pult[2] CO=řídicí pult PLAY(4Přídicípult) NAZEVWAV=NPřídicípult PROZKOUMEJ= Nyní vypadá, že je provozuschopný. PLAY(PZKřídicípult2); * POUZIJ= Vlož číselnou kombinaci: PLAY(POUZpanel); READ(S00); [S00=2719; C10=0] Něco se stalo. PLAY(POUZřídicípult2); SET(C10,1); ADD(Hangár,Loď); REM(Hangár,Vrata[2]); [ELSE] Nic se nestalo. PLAY(POUZřídicípult1); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Skafandr CO=skafandr PLAY(4Pskafandr) NAZEVWAV=NPskafandr PROZKOUMEJ= Důstojnický skafandr, lehký, pohodlný a spolehlivý. PLAY(PZKskafandr); * POUZIJ= Oblékl sis skafandr. REM(A,Skafandr); REM(C,Skafandr); PLAY(POUZskafandr); [C02=1] Add(A,Uniforma); [C02=0] Add(A,Šaty); SET(C02,2); * VZIT=1 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Skříň_s_pojistkami CO=skříň s pojistkami PLAY(4Pskříň) NAZEVWAV=NPskříňspojistkami PROZKOUMEJ= Plechová skříň s nápisem: POZOR VYSOKÉ NAPĚTÍ. Je zamčená. PLAY(PZKskříňspojistkami); [FIRST]Na skříni leží zapomenutý šroubovák. ADD(A,Šroubovák); PLAY(FNDšroubovák); * VEZMI= Skříň je zabudována ve zdi. PLAY(VZMskříň); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Skříňky[1] CO=skříňky PLAY(4Pskříňky) NAZEVWAV=NPskříňky PROZKOUMEJ= Všechny jsou zamčené. PLAY(PZKskříňky1); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Skříňky[2] CO=skříňky PLAY(4Pskříňky) NAZEVWAV=NPskříňky PROZKOUMEJ= Všechny jsou zamčené, až na tu, kterou jsi před chvílí otevřel. PLAY(PZKskříňky2); [FIRST]Úplně na dně skříňky leží modrá vstupní karta. ADD(A,Modrá_vstupní_karta); PLAY(FNDmodrákarta); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Sporák[1] CO=sporák PLAY(4Psporák) NAZEVWAV=NPsporák PROZKOUMEJ= Mohutný plynový sporák, určen pro vaření ve velkých hrncích. PLAY(PZKsporák); [P05=1] Plyn je puštěný. PLAY(PZKsporák3); * POUZIJ= [P05=0] Pustil jsi plyn. SET(P05,1); SET(T00,1); PLAY(POUZsporák5); [P05=1] Zastavil jsi plyn. SET(P05,0); SET(T00,0); PLAY(POUZsporák1); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Sporák[2] CO=sporák PLAY(4Psporák) NAZEVWAV=NPsporák PROZKOUMEJ= Jeden z hořáků hoří. PLAY(PZKsporák2); * POUZIJ= Vypnul jsi sporák. PLAY(POUZsporák2); REM(A,Sporák[2]); ADD(A,Sporák[1]); SET(P05,0); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Sprchy CO=sprchy PLAY(4Psprchy) NAZEVWAV=NPsprchy PROZKOUMEJ= Fungují, ale teče jen studená voda. PLAY(PZKsprchy); [FIRST]Pod jednou sprchou leží mýdlo. ADD(A,Mýdlo); PLAY(FNDmýdlo); * POUZIJ= Sprchy fungují. PLAY(POUZsprchy); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Šaty CO=šaty PLAY(4Pšaty) NAZEVWAV=NPšaty PROZKOUMEJ= Vězeňský stejnokroj, který jsi včera vyfasoval, s tvým osobním číslem 163. PLAY(PZKšaty); * POUZIJ= Oblékl sis svoje šaty. PLAY(POUZšaty); REM(A,Šaty); REM(C,Šaty); [C02=2] Add(A,Skafandr); [C02=1] Add(A,Uniforma); SET(C02,0); * VZIT=1 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Šroubovák CO=šroubovák PLAY(4Pšroubovák) NAZEVWAV=NPšroubovák PROZKOUMEJ= Běžný elektrikářský šroubovák s plastovým krytem. PLAY(PZKšroubovák); * POUZIJ= [%1=Kamera[2]; P01=1; P04=1] Odšrouboval jsi kameru z držáku na stropě. EXCH(Kamera[2],Kamera[1]); PLAY(POUZšroubovák); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Terénní_vozidlo CO=terénní vozidlo PLAY(4Pvozidlo) NAZEVWAV=NPvozidlo PROZKOUMEJ= Kovová konstrukce na čtyřech vysokých kolech, je určené pro pohyb v neschůdném terénu. Není to zrovna nejnovější model, ale vypadá, že je funkční. PLAY(PZKvozidlo); * POUZIJ= [P06=1; C02=2] Vyjel jsi z komplexu. PLAY(POUZvozidlo3); GO(Vozidlo); [C02<2] Brána odmítá přístup. PLAY(POUZvozidlo2); [C02=2; P06=0] Vozidlo nepracuje. PLAY(POUZvozidlo1); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Těžební_stroj[1] CO=těžební stroj PLAY(4Ptěžebnístroj) NAZEVWAV=NPtěžebnístroj PROZKOUMEJ= Vykonné vrtné zařízení. Jeho hlavice se skládá z ocelové korunky potažené slinutým karbidem a rozžhaveného jádra. Je tak horké, že se nedá přiblížit a bude chladnout ještě dobrých pár hodin. PLAY(PZKtěžebnístroj); * VEZMI= Nemůžeš se k němu ani přiblížit, natož s ním pohout. PLAY(VZMtěžebnístroj); * POUZIJ= Nemůžeš se přiblížit, stroj je příliš horký. PLAY(POUZtěžebnístroj1); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Těžební_stroj[2] CO=těžební stroj PLAY(4Ptěžebnístroj) NAZEVWAV=NPtěžebnístroj PROZKOUMEJ= Vykonné vrtné zařízení. Jeho hlavice se skládá z ocelové korunky potažené slinutým karbidem a žhavného jádra pro odrušení zmrzlé horniny, nyní už zcela studeného. PLAY(PZKtěžebnístroj2); [FIRST]Na zemi kousek od hlavice leží klíčky. ADD(A,Klíčky); PLAY(FNDklíčky); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Transportní_plošina CO=transportní plošinu PLAY(4Pplošina) NAZEVWAV=NPplošina PROZKOUMEJ= Je to plošina pro přenos mezi vězeňským sektorem a hlavní budovou. PLAY(PZKplošina); * POUZIJ= [A=Stanoviště_hlídky; C02>0] Plošina tě přenesla do vstupní haly. PLAY(POUZplošinaSX); PLAY(POUZplošina1); GO(Vstupní_hala); STOPMID; [A=Vstupní_hala; C02>0] Plošina tě přenesla na stanoviště hlídky. PLAY(POUZplošinaSX); PLAY(POUZplošina2); GO(Stanoviště_hlídky); STOPMID; [C02=0] Plošina v tobě poznala vězně a odmítla transport. PLAY(POUZplošina); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Uniforma CO=uniformu PLAY(4Puniforma) NAZEVWAV=NPuniforma PROZKOUMEJ= Tmavě šedá uniforma dozorce. PLAY(PZKuniforma); * POUZIJ= Oblékl sis uniformu. PLAY(POUZuniforma); REM(A,Uniforma); REM(C,Uniforma); [C02=2] Add(A,Skafandr); [C02=0] Add(A,Šaty); SET(C02,1); * VZIT=1 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Vozík_s_jídlem CO=vozík s jídlem PLAY(4Pvozík) NAZEVWAV=NPvozík PROZKOUMEJ= Je připoután ke kolejnici, která vede podél všech cel. PLAY(PZKvozík); [FIRST]Ve spodní části vozíku leží malý balíček. ADD(A,Balíček); PLAY(FNDbalíček); * VEZMI= Nejde to, je připevněn ke kolejnici. PLAY(VZMvozík); * POUZIJ= [P01=1] Slezl jsi z vozíku. SET(P01,0); PLAY(POUZvozík1); [P01=0] Vylezl jsi na vozík. SET(P01,1); PLAY(POUZvozík2); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Vrata[1] CO=vrata PLAY(4Pvrata) NAZEVWAV=NPvrata PROZKOUMEJ= Jsou obrovská a pancéřová. Otvírají se automaticky při pokusu o průjezd vozidlem. PLAY(PZKvrata); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Vrata[2] CO=vrata PLAY(4Pvrata) NAZEVWAV=NPvrata PROZKOUMEJ= Jsou vysoká a na první pohled je jasné, že se nedají otevřít. PLAY(PZKvrata2); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Zapalovač CO=zapalovač PLAY(4Pzapalovač) NAZEVWAV=NPzapalovač PROZKOUMEJ= Obyčejný, plně funkční benzínový zapalovač. PLAY(PZKzapalovač); * POUZIJ= [%1=Sporák[1]; P05=1; T00<60] Zapálil jsi sporák. PLAY(POUZsporák4); EXCH(Sporák[1],Sporák[2]); SET(T00,0); [%1=Sporák[1]; P05=1; T00>59] Plyn ve vzduchu explodoval. PLAY(POUZsporák3); WAIT; PLAY(end1); PLAYMID(MEnd); LOSE; [%1=Kanystr[1]] To nebyl nejlepší nápad, benzín hned vybuchl. PLAY(POUZkanystr1); WAIT; PLAY(end1); PLAYMID(MEnd); LOSE; [%1=Cigarety] Nekouříš. PLAY(POUZcigarety); [%1=Mop[2]] Mop napuštěný benzínem ihned chytil. EXCH(Mop[2],Mop[3]); PLAY(POUZzapalovač1); [%1=Požární_čidlo] Nic se nestalo. Čidlo není tak úplně pitomé. PLAY(POUZčidlo); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Zelená_vstupní_karta CO=zelenou vstupní kartu PLAY(4Pzelenákarta) NAZEVWAV=NPzelenákarta PROZKOUMEJ= Od té modré se liší pouze v tom, že je zelená. PLAY(PZKzelenákarta); * POUZIJ= [%1=Kontrolní_panel; C00=1] EXCH(Zelená_vstupní_karta,Modrá_vstupní_karta); [%1=Kontrolní_panel; C00=3] EXCH(Zelená_vstupní_karta,Žlutá_vstupní_karta); [%1=Kontrolní_panel] Zasunul jsi kartu do otvoru v panelu. REM(C,Zelená_vstupní_karta); REM(A,Zelená_vstupní_karta); SET(C00,2); PLAY(POUZkarta); [%1=Počítač; C01=1] EXCH(Zelená_vstupní_karta,Modrá_vstupní_karta); [%1=Počítač; C01=3] EXCH(Zelená_vstupní_karta,Žlutá_vstupní_karta); [%1=Počítač] Zasunul jsi kartu do správného otvoru v počítači. REM(C,Zelená_vstupní_karta); REM(A,Zelená_vstupní_karta); SET(C01,2); PLAY(POUZkarta2); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Zelená_vstupní_karta[2] CO=zelenou vstupní kartu PLAY(4Pzelenákarta) NAZEVWAV=NPzelenákarta PROZKOUMEJ= Na rohu je od krysy trochu ohryzaná. PLAY(PZKzelenákarta2); * VEZMI= Přes pletivo klece se k ní nedostaneš. PLAY(VZMzelenákarta); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Zkumavka CO=zkumavku PLAY(4Pzkumavku) NAZEVWAV=NPzkumavka PROZKOUMEJ= Je špinavá a prasklá. PLAY(PZKzkumavka); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Žebřík CO=žebřík PLAY(4Pžebřík) NAZEVWAV=NPžebřík PROZKOUMEJ= Lesklý kovový žebřík, vede kamsi nahoru. PLAY(PZKžebřík); * VEZMI= Je nahoře přivařen k podlaze. PLAY(VZMžebřík); * VZIT=0 NA=0 POSTAVA=0 NOVYPREDMET=Žlutá_vstupní_karta CO=žlutou vstupní kartu PLAY(4Pžlutákarta) NAZEVWAV=NPžlutákarta PROZKOUMEJ= Na rozdíl od ostatních je v ní vyleptán důstojnický znak. PLAY(PZKžlutákarta); * POUZIJ= [%1=Kontrolní_panel; C00=1] EXCH(Žlutá_vstupní_karta,Modrá_vstupní_karta); [%1=Kontrolní_panel; C00=2] EXCH(Žlutá_vstupní_karta,Zelená_vstupní_karta); [%1=Kontrolní_panel] Zasunul jsi kartu do otvoru v panelu. REM(C,Žlutá_vstupní_karta); REM(A,Žlutá_vstupní_karta); SET(C00,3); PLAY(POUZkarta); [%1=Počítač; C01=1] EXCH(Žlutá_vstupní_karta,Modrá_vstupní_karta); [%1=Počítač; C01=2] EXCH(Žlutá_vstupní_karta,Zelená_vstupní_karta); [%1=Počítač] Zasunul jsi kartu do správného otvoru v počítači. REM(C,Žlutá_vstupní_karta); REM(A,Žlutá_vstupní_karta); SET(C01,3); PLAY(POUZkarta2); * VZIT=1 NA=1 POSTAVA=0 NOVYWAV=2Pcela=(wave\2Pcela.wav) NOVYWAV=2Pdůlníprostor=(wave\2Pdůlníprostor.wav) NOVYWAV=2Phangár=(wave\2Phangár.wav) NOVYWAV=2Pchodba=(wave\2Pchodba.wav) NOVYWAV=2Pkuchyně=(wave\2Pkuchyně.wav) NOVYWAV=2Plaboratoř=(wave\2Plaboratoř.wav) NOVYWAV=2Pobytnýsektor=(wave\2Pobytnýsektor.wav) NOVYWAV=2Pprostorkabeláže=(wave\2Pprostorkabeláže.wav) NOVYWAV=2Prampa=(wave\2Prampa.wav) NOVYWAV=2Psklad=(wave\2Psklad.wav) NOVYWAV=2Pstanice=(wave\2Pstanice.wav) NOVYWAV=2Pstanovištěhlídky=(wave\2Pstanovištěhlídky.wav) NOVYWAV=2Pumývárna=(wave\2Pumývárna.wav) NOVYWAV=2Pvelín=(wave\2Pvelín.wav) NOVYWAV=2Pvozidlo=(wave\2Pvozidlo.wav) NOVYWAV=2Pvstupníhala=(wave\2Pvstupníhala.wav) NOVYWAV=4Pbahno=(wave\4Pbahno.wav) NOVYWAV=4Pbalíček=(wave\4Pbalíček.wav) NOVYWAV=4Pblok=(wave\4Pblok.wav) NOVYWAV=4Pcigarety=(wave\4Pcigarety.wav) NOVYWAV=4Pdrát=(wave\4Pdrát.wav) NOVYWAV=4Pdveře=(wave\4Pdveře.wav) NOVYWAV=4Phodiny=(wave\4Phodiny.wav) NOVYWAV=4Pinfrabrýle=(wave\4Pinfrabrýle.wav) NOVYWAV=4Pjídlo=(wave\4Pjídlo.wav) NOVYWAV=4Pkabely=(wave\4Pkabely.wav) NOVYWAV=4Pkámen=(wave\4Pkámen.wav) NOVYWAV=4Pkamera=(wave\4Pkamera.wav) NOVYWAV=4Pkanystr=(wave\4Pkanystr.wav) NOVYWAV=4Pkanystr2=(wave\4Pkanystr.wav) NOVYWAV=4Pklec=(wave\4Pklec.wav) NOVYWAV=4Pklíček=(wave\4Pklíček.wav) NOVYWAV=4Pklíčky=(wave\4Pklíčky.wav) NOVYWAV=4Pkrysa=(wave\4Pkrysa.wav) NOVYWAV=4Plevédveře=(wave\4Plevédveře.wav) NOVYWAV=4Ploď=(wave\4Ploď.wav) NOVYWAV=4Pmodrákarta=(wave\4Pmodrákarta.wav) NOVYWAV=4Pmonitor=(wave\4Pmonitor.wav) NOVYWAV=4Pmop=(wave\4Pmop.wav) NOVYWAV=4Pmříže=(wave\4Pmříže.wav) NOVYWAV=4Pmýdlo=(wave\4Pmýdlo.wav) NOVYWAV=4Pnásada=(wave\4Pnásada.wav) NOVYWAV=4Pnylonovélano=(wave\4Pnylonovélano.wav) NOVYWAV=4Povládacípult=(wave\4Povládacípult.wav) NOVYWAV=4Ppanel=(wave\4Ppanel.wav) NOVYWAV=4Ppapírek=(wave\4Ppapírek.wav) NOVYWAV=4Ppilník=(wave\4Ppilník.wav) NOVYWAV=4Ppistole=(wave\4Ppistole.wav) NOVYWAV=4Pplošina=(wave\4Pplošina.wav) NOVYWAV=4Ppočítač=(wave\4Ppočítač.wav) NOVYWAV=4Ppostel=(wave\4Ppostel.wav) NOVYWAV=4Ppožárníčidlo=(wave\4Ppožárníčidlo.wav) NOVYWAV=4Ppravédveře=(wave\4Ppravédveře.wav) NOVYWAV=4Přídicípult=(wave\4Přídicípult.wav) NOVYWAV=4Pskafandr=(wave\4Pskafandr.wav) NOVYWAV=4Pskříň=(wave\4Pskříň.wav) NOVYWAV=4Pskříňky=(wave\4Pskříňky.wav) NOVYWAV=4Psporák=(wave\4Psporák.wav) NOVYWAV=4Psprchy=(wave\4Psprchy.wav) NOVYWAV=4Pstěna=(wave\4Pstěna.wav) NOVYWAV=4Pšaty=(wave\4Pšaty.wav) NOVYWAV=4Pšroubovák=(wave\4Pšroubovák.wav) NOVYWAV=4Ptěžebnístroj=(wave\4Ptěžebnístroj.wav) NOVYWAV=4Puniforma=(wave\4Puniforma.wav) NOVYWAV=4Pvozidlo=(wave\4Pvozidlo.wav) NOVYWAV=4Pvozík=(wave\4Pvozík.wav) NOVYWAV=4Pvrata=(wave\4Pvrata.wav) NOVYWAV=4Pzapalovač=(wave\4Pzapalovač.wav) NOVYWAV=4Pzelenákarta=(wave\4Pzelenákarta.wav) NOVYWAV=4Pzkumavka=(wave\4Pzkumavka.wav) NOVYWAV=4Pžebřík=(wave\4Pžebřík.wav) NOVYWAV=4Pžlutákarta=(wave\4Pžlutákarta.wav) NOVYWAV=end1=(wave\end1.wav) NOVYWAV=end2=(wave\end2.wav) NOVYWAV=FNDbalíček=(wave\FNDbalíček.wav) NOVYWAV=FNDblok=(wave\FNDblok.wav) NOVYWAV=FNDklíček=(wave\FNDklíček.wav) NOVYWAV=FNDklíčky=(wave\FNDklíčky.wav) NOVYWAV=FNDmodrákarta=(wave\FNDmodrákarta.wav) NOVYWAV=FNDmýdlo=(wave\FNDmýdlo.wav) NOVYWAV=FNDpapírek=(wave\FNDpapírek.wav) NOVYWAV=FNDpilník=(wave\FNDpilník.wav) NOVYWAV=FNDpistole=(wave\FNDpistole.wav) NOVYWAV=FNDšroubovák=(wave\FNDšroubovák.wav) NOVYWAV=FNDzelenákarta=(wave\FNDzelenákarta.wav) NOVYWAV=FNDzelenákarta2=(wave\FNDzelenákarta2.wav) NOVYWAV=FNDžlutákarta=(wave\FNDžlutákarta.wav) NOVYWAV=Intro=(wave\intro.wav) NOVYWAV=NOcela=(wave\NOcela.wav) NOVYWAV=NOdůlníprostor=(wave\NOdůlníprostor.wav) NOVYWAV=NOhangár=(wave\NOhangár.wav) NOVYWAV=NOchodba=(wave\NOchodba.wav) NOVYWAV=NOkuchyně=(wave\NOkuchyně.wav) NOVYWAV=NOlaboratoř=(wave\NOlaboratoř.wav) NOVYWAV=NOobytnýsektor=(wave\NOobytnýsektor.wav) NOVYWAV=NOprostorkabeláže=(wave\NOprostorkabeláže.wav) NOVYWAV=NOrampa=(wave\NOrampa.wav) NOVYWAV=NOsklad=(wave\NOsklad.wav) NOVYWAV=NOstanice=(wave\NOstanice.wav) NOVYWAV=NOstanovištěhlídky=(wave\NOstanovištěhlídky.wav) NOVYWAV=NOumývárna=(wave\NOumývárna.wav) NOVYWAV=NOvelín=(wave\NOvelín.wav) NOVYWAV=NOvozidlo=(wave\NOvozidlo.wav) NOVYWAV=NOvstupníhala=(wave\NOvstupníhala.wav) NOVYWAV=NPbahno=(wave\NPbahno.wav) NOVYWAV=NPbalíček=(wave\NPbalíček.wav) NOVYWAV=NPblok=(wave\NPblok.wav) NOVYWAV=NPcigarety=(wave\NPcigarety.wav) NOVYWAV=NPdrát=(wave\NPdrát.wav) NOVYWAV=NPdveře=(wave\NPdveře.wav) NOVYWAV=NPhodiny=(wave\NPhodiny.wav) NOVYWAV=NPinfrabrýle=(wave\NPinfrabrýle.wav) NOVYWAV=NPjídlo=(wave\NPjídlo.wav) NOVYWAV=NPkabely=(wave\NPkabely.wav) NOVYWAV=NPkámen=(wave\NPkámen.wav) NOVYWAV=NPkamera=(wave\NPkamera.wav) NOVYWAV=NPkanystr=(wave\NPkanystr.wav) NOVYWAV=NPklec=(wave\NPklec.wav) NOVYWAV=NPklíček=(wave\NPklíček.wav) NOVYWAV=NPklíčky=(wave\NPklíčky.wav) NOVYWAV=NPkrysa=(wave\NPkrysa.wav) NOVYWAV=NPlevédveře=(wave\NPlevédveře.wav) NOVYWAV=NPloď=(wave\NPloď.wav) NOVYWAV=NPmodrákarta=(wave\NPmodrákarta.wav) NOVYWAV=NPmonitor=(wave\NPmonitor.wav) NOVYWAV=NPmop=(wave\NPmop.wav) NOVYWAV=NPmříže=(wave\NPmříže.wav) NOVYWAV=NPmýdlo=(wave\NPmýdlo.wav) NOVYWAV=NPnásada=(wave\NPnásada.wav) NOVYWAV=NPnylonovélano=(wave\NPnylonovélano.wav) NOVYWAV=NPovládacípult=(wave\NPovládacípult.wav) NOVYWAV=NPpanel=(wave\NPpanel.wav) NOVYWAV=NPpapírek=(wave\NPpapírek.wav) NOVYWAV=NPpilník=(wave\NPpilník.wav) NOVYWAV=NPpistole=(wave\NPpistole.wav) NOVYWAV=NPplošina=(wave\NPplošina.wav) NOVYWAV=NPpočítač=(wave\NPpočítač.wav) NOVYWAV=NPpostel=(wave\NPpostel.wav) NOVYWAV=NPpožárníčidlo=(wave\NPpožárníčidlo.wav) NOVYWAV=NPpravédveře=(wave\NPpravédveře.wav) NOVYWAV=NPřídicípult=(wave\NPřídicípult.wav) NOVYWAV=NPskafandr=(wave\NPskafandr.wav) NOVYWAV=NPskříňky=(wave\NPskříňky.wav) NOVYWAV=NPskříňspojistkami=(wave\NPskříňspojistkami.wav) NOVYWAV=NPsporák=(wave\NPsporák.wav) NOVYWAV=NPsprchy=(wave\NPsprchy.wav) NOVYWAV=NPstěna=(wave\NPstěna.wav) NOVYWAV=NPšaty=(wave\NPšaty.wav) NOVYWAV=NPšroubovák=(wave\NPšroubovák.wav) NOVYWAV=NPtěžebnístroj=(wave\NPtěžebnístroj.wav) NOVYWAV=NPuniforma=(wave\NPuniforma.wav) NOVYWAV=NPvozidlo=(wave\NPvozidlo.wav) NOVYWAV=NPvozík=(wave\NPvozík.wav) NOVYWAV=NPvrata=(wave\NPvrata.wav) NOVYWAV=NPzapalovač=(wave\NPzapalovač.wav) NOVYWAV=NPzelenákarta=(wave\NPzelenákarta.wav) NOVYWAV=NPzkumavka=(wave\NPzkumavka.wav) NOVYWAV=NPžebřík=(wave\NPžebřík.wav) NOVYWAV=NPžlutákarta=(wave\NPžlutákarta.wav) NOVYWAV=poc01=(wave\poc01.wav) NOVYWAV=poc02=(wave\poc02.wav) NOVYWAV=POUZbalíček=(wave\POUZbalíček.wav) NOVYWAV=POUZcigarety=(wave\POUZcigarety.wav) NOVYWAV=POUZčidlo=(wave\POUZčidlo.wav) NOVYWAV=POUZčidlo2=(wave\POUZčidlo2.wav) NOVYWAV=POUZdveře=(wave\POUZdveře.wav) NOVYWAV=POUZdveře2=(wave\POUZdveře2.wav) NOVYWAV=POUZinfrabrýle=(wave\POUZinfrabrýle.wav) NOVYWAV=POUZjídlo=(wave\POUZjídlo.wav) NOVYWAV=POUZjídlo2=(wave\POUZjídlo2.wav) NOVYWAV=POUZjídlo3=(wave\POUZjídlo3.wav) NOVYWAV=POUZkamera=(wave\POUZkamera.wav) NOVYWAV=POUZkamera2=(wave\POUZkamera2.wav) NOVYWAV=POUZkamera3=(wave\POUZkamera3.wav) NOVYWAV=POUZkanystr1=(wave\POUZkanystr1.wav) NOVYWAV=POUZkanystr2=(wave\POUZkanystr2.wav) NOVYWAV=POUZkanystr3=(wave\POUZkanystr3.wav) NOVYWAV=POUZkarta=(wave\POUZkarta.wav) NOVYWAV=POUZkarta2=(wave\POUZkarta2.wav) NOVYWAV=POUZklíčky=(wave\POUZklíčky.wav) NOVYWAV=POUZkrysa2=(wave\POUZkrysa2.wav) NOVYWAV=POUZlevédveře=(wave\POUZlevédveře.wav) NOVYWAV=POUZloď=(wave\POUZloď.wav) NOVYWAV=POUZmonitor1=(wave\POUZmonitor1.wav) NOVYWAV=POUZmonitor2=(wave\POUZmonitor2.wav) NOVYWAV=POUZovládacípult1=(wave\POUZovládacípult1.wav) NOVYWAV=POUZovládacípult2=(wave\POUZovládacípult2.wav) NOVYWAV=POUZovládacípult3=(wave\POUZovládacípult3.wav) NOVYWAV=POUZovládacípultSX=(wave\POUZovládacípultSX.wav) NOVYWAV=POUZpanel=(wave\POUZpanel.wav) NOVYWAV=POUZpanelV=(wave\POUZpanelV.wav) NOVYWAV=POUZpilník1=(wave\POUZpilník1.wav) NOVYWAV=POUZpilník2=(wave\POUZpilník2.wav) NOVYWAV=POUZpistole1=(wave\POUZpistole1.wav) NOVYWAV=POUZpistole2=(wave\POUZpistole2.wav) NOVYWAV=POUZplošina=(wave\POUZplošina.wav) NOVYWAV=POUZplošina1=(wave\POUZplošina1.wav) NOVYWAV=POUZplošina2=(wave\POUZplošina2.wav) NOVYWAV=POUZplošinaSX=(wave\POUZplošinaSX.wav) NOVYWAV=POUZpravédveře=(wave\POUZpravédveře.wav) NOVYWAV=POUZřídicípult1=(wave\POUZřídicípult1.wav) NOVYWAV=POUZřídicípult2=(wave\POUZřídicípult2.wav) NOVYWAV=POUZskafandr=(wave\POUZskafandr.wav) NOVYWAV=POUZskříňky=(wave\POUZskříňky.wav) NOVYWAV=POUZsporák1=(wave\POUZsporák1.wav) NOVYWAV=POUZsporák2=(wave\POUZsporák2.wav) NOVYWAV=POUZsporák3=(wave\POUZsporák3.wav) NOVYWAV=POUZsporák4=(wave\POUZsporák4.wav) NOVYWAV=POUZsporák5=(wave\POUZsporák5.wav) NOVYWAV=POUZsprchy=(wave\POUZsprchy.wav) NOVYWAV=POUZšaty=(wave\POUZšaty.wav) NOVYWAV=POUZšroubovák=(wave\POUZšroubovák.wav) NOVYWAV=POUZtěžebnístroj1=(wave\POUZtěžebnístroj1.wav) NOVYWAV=POUZuniforma=(wave\POUZuniforma.wav) NOVYWAV=POUZvozidlo1=(wave\POUZvozidlo1.wav) NOVYWAV=POUZvozidlo2=(wave\POUZvozidlo2.wav) NOVYWAV=POUZvozidlo3=(wave\POUZvozidlo3.wav) NOVYWAV=POUZvozík1=(wave\POUZvozík1.wav) NOVYWAV=POUZvozík2=(wave\POUZvozík2.wav) NOVYWAV=POUZvozík3=(wave\POUZvozík3.wav) NOVYWAV=POUZvozík4=(wave\POUZvozík4.wav) NOVYWAV=POUZzapalovač1=(wave\POUZzapalovač1.wav) NOVYWAV=PZKbahno=(wave\PZKbahno.wav) NOVYWAV=PZKbalíček=(wave\PZKbalíček.wav) NOVYWAV=PZKblok=(wave\PZKblok.wav) NOVYWAV=PZKcigarety=(wave\PZKcigarety.wav) NOVYWAV=PZKdrát=(wave\PZKdrát.wav) NOVYWAV=PZKdveře=(wave\PZKdveře.wav) NOVYWAV=PZKhodiny=(wave\PZKhodiny.wav) NOVYWAV=PZKinfrabrýle=(wave\PZKinfrabrýle.wav) NOVYWAV=PZKjídlo1=(wave\PZKjídlo1.wav) NOVYWAV=PZKjídlo2=(wave\PZKjídlo2.wav) NOVYWAV=PZKkabely=(wave\PZKkabely.wav) NOVYWAV=PZKkámen=(wave\PZKkámen.wav) NOVYWAV=PZKkamera1=(wave\PZKkamera1.wav) NOVYWAV=PZKkamera2=(wave\PZKkamera2.wav) NOVYWAV=PZKkamera3=(wave\PZKkamera3.wav) NOVYWAV=PZKkanystr1=(wave\PZKkanystr1.wav) NOVYWAV=PZKkanystr2=(wave\PZKkanystr2.wav) NOVYWAV=PZKklec1=(wave\PZKklec1.wav) NOVYWAV=PZKklec2=(wave\PZKklec2.wav) NOVYWAV=PZKklíček=(wave\PZKklíček.wav) NOVYWAV=PZKklíčky=(wave\PZKklíčky.wav) NOVYWAV=PZKkrysa1=(wave\PZKkrysa1.wav) NOVYWAV=PZKkrysa2=(wave\PZKkrysa2.wav) NOVYWAV=PZKkrysa3=(wave\PZKkrysa3.wav) NOVYWAV=PZKlevédveře=(wave\PZKlevédveře.wav) NOVYWAV=PZKloď=(wave\PZKloď.wav) NOVYWAV=PZKmodrákarta=(wave\PZKmodrákarta.wav) NOVYWAV=PZKmonitor1=(wave\PZKmonitor1.wav) NOVYWAV=PZKmonitor2=(wave\PZKmonitor2.wav) NOVYWAV=PZKmop1=(wave\PZKmop1.wav) NOVYWAV=PZKmop2=(wave\PZKmop2.wav) NOVYWAV=PZKmop3=(wave\PZKmop3.wav) NOVYWAV=PZKmříže=(wave\PZKmříže.wav) NOVYWAV=PZKmříže2=(wave\PZKmříže2.wav) NOVYWAV=PZKmýdlo=(wave\PZKmýdlo.wav) NOVYWAV=PZKnásada=(wave\PZKnásada.wav) NOVYWAV=PZKnylonovélano=(wave\PZKnylonovélano.wav) NOVYWAV=PZKovládacípult=(wave\PZKovládacípult.wav) NOVYWAV=PZKovládacípult2=(wave\PZKovládacípult2.wav) NOVYWAV=PZKpanel=(wave\PZKpanel.wav) NOVYWAV=PZKpapírek=(wave\PZKpapírek.wav) NOVYWAV=PZKpilník=(wave\PZKpilník.wav) NOVYWAV=PZKpistole=(wave\PZKpistole.wav) NOVYWAV=PZKplošina=(wave\PZKplošina.wav) NOVYWAV=PZKpočítač=(wave\PZKpočítač.wav) NOVYWAV=PZKpostel=(wave\PZKpostel.wav) NOVYWAV=PZKpožárníčidlo=(wave\PZKpožárníčidlo.wav) NOVYWAV=PZKpravédveře=(wave\PZKpravédveře.wav) NOVYWAV=PZKřídicípult1=(wave\PZKřídicípult1.wav) NOVYWAV=PZKřídicípult2=(wave\PZKřídicípult2.wav) NOVYWAV=PZKskafandr=(wave\PZKskafandr.wav) NOVYWAV=PZKskříňky1=(wave\PZKskříňky1.wav) NOVYWAV=PZKskříňky2=(wave\PZKskříňky2.wav) NOVYWAV=PZKskříňspojistkami=(wave\PZKskříňspojistkami.wav) NOVYWAV=PZKsporák=(wave\PZKsporák.wav) NOVYWAV=PZKsporák2=(wave\PZKsporák2.wav) NOVYWAV=PZKsporák3=(wave\PZKsporák3.wav) NOVYWAV=PZKsprchy=(wave\PZKsprchy.wav) NOVYWAV=PZKstěna=(wave\PZKstěna.wav) NOVYWAV=PZKšaty=(wave\PZKšaty.wav) NOVYWAV=PZKšroubovák=(wave\PZKšroubovák.wav) NOVYWAV=PZKtěžebnístroj=(wave\PZKtěžebnístroj.wav) NOVYWAV=PZKtěžebnístroj2=(wave\PZKtěžebnístroj2.wav) NOVYWAV=PZKuniforma=(wave\PZKuniforma.wav) NOVYWAV=PZKvozidlo=(wave\PZKvozidlo.wav) NOVYWAV=PZKvozík=(wave\PZKvozík.wav) NOVYWAV=PZKvrata=(wave\PZKvrata.wav) NOVYWAV=PZKvrata2=(wave\PZKvrata2.wav) NOVYWAV=PZKzapalovač=(wave\PZKzapalovač.wav) NOVYWAV=PZKzelenákarta=(wave\PZKzelenákarta.wav) NOVYWAV=PZKzelenákarta2=(wave\PZKzelenákarta2.wav) NOVYWAV=PZKzkumavka=(wave\PZKzkumavka.wav) NOVYWAV=PZKžebřík=(wave\PZKžebřík.wav) NOVYWAV=PZKžlutákarta=(wave\PZKžlutákarta.wav) NOVYWAV=RZHcela=(wave\RZHcela.wav) NOVYWAV=RZHdůlníprostor1=(wave\RZHdůlníprostor1.wav) NOVYWAV=RZHdůlníprostor2=(wave\RZHdůlníprostor2.wav) NOVYWAV=RZHhangár=(wave\RZHhangár.wav) NOVYWAV=RZHhangár2=(wave\RZHhangár2.wav) NOVYWAV=RZHchodba=(wave\RZHchodba.wav) NOVYWAV=RZHkuchyně=(wave\RZHkuchyně.wav) NOVYWAV=RZHlaboratoř=(wave\RZHlaboratoř.wav) NOVYWAV=RZHobytnýsektor=(wave\RZHobytnýsektor.wav) NOVYWAV=RZHprostorkabeláže=(wave\RZHprostorkabeláže.wav) NOVYWAV=RZHrampa=(wave\RZHrampa.wav) NOVYWAV=RZHsklad=(wave\RZHsklad.wav) NOVYWAV=RZHstanice=(wave\RZHstanice.wav) NOVYWAV=RZHstanoviště=(wave\RZHstanoviště.wav) NOVYWAV=RZHumývárna=(wave\RZHumývárna.wav) NOVYWAV=RZHvelín=(wave\RZHvelín.wav) NOVYWAV=RZHvozidlo=(wave\RZHvozidlo.wav) NOVYWAV=RZHvstupníhala=(wave\RZHvstupníhala.wav) NOVYWAV=VZMbahno=(wave\VZMbahno.wav) NOVYWAV=VZMhodiny=(wave\VZMhodiny.wav) NOVYWAV=VZMkabely=(wave\VZMkabely.wav) NOVYWAV=VZMkamera1=(wave\VZMkamera1.wav) NOVYWAV=VZMkamera2=(wave\VZMkamera2.wav) NOVYWAV=VZMkamera3=(wave\VZMkamera3.wav) NOVYWAV=VZMkamera4=(wave\VZMkamera4.wav) NOVYWAV=VZMklec=(wave\VZMklec.wav) NOVYWAV=VZMkrysa1=(wave\VZMkrysa1.wav) NOVYWAV=VZMkrysa2=(wave\VZMkrysa2.wav) NOVYWAV=VZMkrysa3=(wave\VZMkrysa3.wav) NOVYWAV=VZMmonitor=(wave\VZMmonitor.wav) NOVYWAV=VZMpapírek=(wave\VZMpapírek.wav) NOVYWAV=VZMpočítač=(wave\VZMpočítač.wav) NOVYWAV=VZMpostel=(wave\VZMpostel.wav) NOVYWAV=VZMskříň=(wave\VZMskříň.wav) NOVYWAV=VZMtěžebnístroj=(wave\VZMtěžebnístroj.wav) NOVYWAV=VZMvozík=(wave\VZMvozík.wav) NOVYWAV=VZMzelenákarta=(wave\VZMzelenákarta.wav) NOVYWAV=VZMžebřík=(wave\VZMžebřík.wav) NOVYMID=MCela=mids\Music01.mid NOVYMID=MEnd=mids\Music11.mid NOVYMID=MHala=mids\Music06.mid NOVYMID=MHangar=mids\Music16.mid NOVYMID=MChodba=mids\Music02.mid NOVYMID=MIntro=mids\Music00.mid NOVYMID=MKabely=mids\Music04.mid NOVYMID=MKuchyne=mids\Music10.mid NOVYMID=MLaborator=mids\Music09.mid NOVYMID=MObytnySektor=mids\Music08.mid NOVYMID=MOutro=mids\Music17.mid NOVYMID=MRampa=mids\Music07.mid NOVYMID=MSklad=mids\Music12.mid NOVYMID=MStanice=mids\Music15.mid NOVYMID=MStanoviste=mids\Music03.mid NOVYMID=MUmyvarna=mids\Music05.mid NOVYMID=MVelin=mids\Music13.mid NOVYMID=MVozidlo=mids\Music14.mid NOVYSYSWAV=SZdot=(wave\tch000.wav) NOVYSYSWAV=SZmuzesjit=Můžeš jít:(wave\tch001.wav) NOVYSYSWAV=SZmas=Máš:(wave\tch002.wav) NOVYSYSWAV=SZjetu=Je tu:(wave\tch003.wav) NOVYSYSWAV=SZnelzejit=Nikam se jít nedá(wave\tch004.wav) NOVYSYSWAV=SZnicnemas=Nic nemáš(wave\tch005.wav) NOVYSYSWAV=SZnictuneni=Nic tu není(wave\tch006.wav) NOVYSYSWAV=SZrozhledni=Rozhlédni se(wave\tch028.wav) NOVYSYSWAV=SZjdi=Jdi(wave\tch007.wav) NOVYSYSWAV=SZprozkoumej=Prozkoumej(wave\tch008.wav) NOVYSYSWAV=SZvezmi=Vezmi(wave\tch009.wav) NOVYSYSWAV=SZpoloz=Polož(wave\tch010.wav) NOVYSYSWAV=SZpouzij=Použij(wave\tch011.wav) NOVYSYSWAV=SZpromluv=Promluv si(wave\tch030.wav) NOVYSYSWAV=SZna=na(wave\tch012.wav) NOVYSYSWAV=SZnic=Nic(wave\tch013.wav) NOVYSYSWAV=SZvzals=Vzal jsi(wave\tch014.wav) NOVYSYSWAV=SZpolozils=Položil jsi(wave\tch015.wav) NOVYSYSWAV=SZnepoberes=To už nepobereš(wave\tch016.wav) NOVYSYSWAV=SZjdes=Jdeš(wave\tch017.wav) NOVYSYSWAV=SZnikam=Nikam(wave\tch018.wav) NOVYSYSWAV=SZukladam=Ukládám pozici(wave\tch019.wav) NOVYSYSWAV=SZnacitam=Načítám pozici(wave\tch020.wav) NOVYSYSWAV=SZseznam=Seznam(wave\tch021.wav) NOVYSYSWAV=SZcest=cest(wave\tch022.wav) NOVYSYSWAV=SZinventar=toho co máš(wave\tch023.wav) NOVYSYSWAV=SZveci=věcí to tu jsou(wave\tch024.wav) NOVYSYSWAV=SZzadny=žádný(wave\tch025.wav) NOVYSYSWAV=SZnelzepouzit=Tento předmět se zrovna použít nedá(wave\tch026.wav) NOVYSYSWAV=SZnelzevzit=Tohle se vzít nedá(wave\tch027.wav) NOVYSYSWAV=SZmenu=Menu(wave\tch029.wav) NOVYSYSWAV=SZzpetdohry=Zpět do hry(wave\tch031.wav) NOVYSYSWAV=SZnovahra=Nová hra(wave\tch032.wav) NOVYSYSWAV=SZnacti=Načti(wave\tch033.wav) NOVYSYSWAV=SZuloz=Ulož(wave\tch034.wav) NOVYSYSWAV=SZnastaveni=Nastavení(wave\tch035.wav) NOVYSYSWAV=SZvyberscenare=Výběr scénáře(wave\tch036.wav) NOVYSYSWAV=SZkonec=Konec(wave\tch037.wav) OFFMENUITEM=6